310 afisari
Broccoli previne cancerul stomacal
publicat in data de 07-07-2010

Broccoli poate combate cancerul de stomac dacă este consumat des, susțin cercetătorii americani. Aceștia argumentează această ipoteză prin faptul că broccoli conține sulforafan, un antioxidant care asigură protecție stomacului. Un consum de 70 de g pe zi este cantitatea recomandată de cercetători pentru a preveni apariția bolii.



Te-ar mai putea interesa:


Comenteaza
Campurile marcate cu * sunt obligatorii
Nume*:
Email:
Comentariu*:
Cod de verificare:
Introduceti codul de mai sus:
 
Revista lunii mai 2012 descarca format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  5 anul 4
Revista lunii aprilie 2012 format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  4 anul 4
Revista lunii martie 2012 format PDF Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  3 anul 4
Vezi varianta electronica a revistei Revista Carolina - Coperta - Numarul  1 anul 4 Revista lunii decembrie 2011 format PDF yingyang

http://www.tvoltenia.ro/
mapamond
http://www.oradedolj.ro/