“Pariu cu viața”, serialul difuzat la PRO TV în fiecare luni de la ora 20.30, a fost un adevărat fenomen la MIP TV, târgul de televiziune de la Cannes, acolo unde a impresionat audiența prin momentele muzicale de excepție, coregrafiile, poveștile și talentul actoricesc al întregii distribuții.
Serialul fenomen a fost vândut în Italia, unde se difuzează deja cu succes: ”Ne doream și ne dorim să intrăm cu acest serial pe cât mai multe piețe din Europa. Italia a spart gheața. Fără falsă modestie, la târg ”Pariu cu viața” a fost foarte apreciat. “Este cel mai bun format care a apărut pe piață în ultimii ani”, ne-a spus directorul de conținut al unei mari companii latino-americane”. Sunt negocieri pentru achiziționarea serialului cu televiziuni din mai multe continente, declară Ruxandra Ion, producător general.
Succesul atins pe plan internațional de “Pariu cu viața” s-a reflectat deja la ultimul concert susținut de LaLa Band la Sala Palatului când fani din Belgia, Moldova și Italia au venit în România special să își vadă idolii, alături de care sunt aproape în fiecare zi pe pagina oficială a serialului care a depășit 204.000 de aprecieri.
După târgul de televiziune de la Cannes și alte producții MediaPro Pictures au ajuns în noi teritorii europene: “Iubire și onoare” s-a vândut în Croația, filmul “Fire &Ice” s-a vândut în Polonia.